08:10

Vågen står nu på 79.4 så snart är jag nere på 78! Trots att jag inte åt överdrivet lite i förrigår och igår så höll jag på att svimma igår kväll...? Jag ställde mig upp i duschen och det vart ett sånt fruktansvärt tryck över hela mitt huvud och ansikte. Som att någon försökte tvinga ner mig på marken liksom, jag klarade mig upp väldigt skakis men idag mår jag som vanligt? Jag hade varmt vatten på så det kanske har något med det att göra? Var ånga i hela badrummet. Aja, hur som helst! Magen kurrar inte, jag känner mig knappt hungrig vilket är såååå skönt! Jag får äta mat då och då och pigga upp mig med kaffe, jag småäter nötter för att få upp kaloriintaget fast jag vet inte riktigt hur mycket jag får i mig, jag kör på magkänsla. 
 
På Måndag nästa vecka så har jag antagligen nått 78 och då har jag bara 8,x kvar till nästa tiotal och 8 kg är ingenting! Om 9,5 kg väger jag 69,9. Jag är så tacksam över att ha en kropp som ser mindre ut än vad den egentligen är! 

Kommentera här: