1 kg ifrån delmål

Igår var jag så hungrig så åt lite men vågen visade fina siffror ändå! Lite svullen är jag jämfört med igår så det är fokuset idag, att försöka få det att rinna av. Vågen stog på x0,9. Jag är alltså 1 kg ifrån delmålet och från att skriva IT vikten!! Jag är så nära nu. Jag väger fortfarande för mycket med förut stog jag stabilt på en vikt som jag är 6 kg ifrån. Jag mådde bra och trivdes helt okej så det är skönt att jag snart slipper skämmas! 

Jag var så säker på min målvikt förut men den har ändrats upp och ner. Från 42 till 65 till mina 170 cm men nu ska jag ha som delmål 65 och målet blir nog 59-60 sen får jag se om jag måste gå ner mer eller om jag är nöjd nog att börja träna och forma min kropp med träning! Det är så skönt att se ut att väga mindre än jag gör för mitt mål handlar inte så mycket om vikten utan hur jag ser ut i spegeln. 

1 Think Thin:

skriven

Du är så GRYM! :D Hejja dig! Blir motiverad av att se hur bra det går för dig :) Whiiii!

Kommentera här: