Dagens vikt och tips

Igår åt jag inte allt för lite. Det blev nyttigt och i lite större portioner och dagens vikt är lägst hittills x0,8 så nu är det mindre än 1 kg till delmålet! 
 
Jag har matlådor med vegetariskmat klara, det är så skönt att bara värma på så jag slipper tänka så mycket: dagens intag blir nog nutrilett, sallad och en matlåda till kvällen. Jag har också bakat minipizzabottnar och taco/tortillabröd för bara 130 kcal/st om suget skulle slå till. Jag ska nog också fixa lite snackalådor med banan och kakaoröra om jag blir sötsugen, dessa innehåller bara max 150 kalorier per portion. Det är så skönt med alternativ om det skulle krisa sig! Ska räkna ut kalorier på mina matlådor också. 
 
Rekommenderar verkligen det här. Laga ihop massor med matlådor i små portioner. Hitta lite lyxigare recept med lite kalorier för helger och ha nyttigt "godis" klart i frysen eller liknande. Skriv på förpackningarna hur mycket kalorier det innehåller och sen är det bara köra!
 
1 Daniella 🌙:

skriven

Det är det jag gillar mest med att bo i London, kalorier står utskrivet på allt!

Kommentera här: