Fortsätt kämpa

Eftersom att både jag och ifiwerethinn.blogg.se haft en jobbig vecka så ska vi köra på sockerfritt fram till jul. Det är alltså total förbjudet att äta godis, sockerläsk, fika och liknande. Så nu blir det bra mat, endast zeroläsk, undvika bröd och dra på övriga kolhydrater. Jag är väldigt peppad efter dagens vikt. Skräpmat är acceptabelt men inte alls ofta. Jag har som max gräns att bara äta det under max två tillfällen men då får jag helt enkelt kompensera det med att äta mindre före och efteråt. Är det någon mer som vill hänga på och vara sockerfria fram till jul så är det bara att kommentera, det blir så mycket enklare när man kan bli motiverad att inte ge upp! Jag ska försöka följa mitt schema med nutrilett, sallad och latte men är energin för låg så kommer jag säkert byta ut salladen mot något mer kaloririkt. 
 
Idag har jag ätit bra men det är nog för lite då det endast blivit en sallad och två lattar. Jag längtar efter att väga mig imorgonbitti, hoppas verkligen jag kan få nå -10 kg sammanlagt för det är sååååå nära nu! Är så himla trött så nu blir det ett bad, film och sen sova!
 

Kommentera här: