Lättnaden!

Alltså vilken lättnad! När jag provade min vinterjacka i början av September så kunde jag inte knäppa den, paniken när kylan började komma och min varma jacka var för liten!!!! Provade den idag och nu sitter den perfekt, jag kan enkelt stänga den (!!!!!!!) så jag slipper gå och frysa den här vintern hahaha. Jag har även provat tröjor ur min för-små-kläder-garderob och kunde flytta över flera tröjor till min kan-använda-garderob! Även andra jackor som satt snortight är nu sådär pösiga som dom ska vara. Ett par klänningar har blivit för stora och några passar helt perfekt! Jag är så himla lycklig just nu, allt börjar falla på plats.
 
Jag har 5 kg kvar till min någelunda bekväma vikt. 10 kg kvar tills jag ser ganska smal ut och 21 kg till min målvikt. Jag har alltså klarat 10 av 31 kg ungefär! Om 5 kg kommer det gå så mycket enklare att gå ner i vikt för då är jag helt okej med min kropp med kläder på! Då kommer jag vilja ha på mig tightare kläder, vara peppad på att vara fixad och fin! Nu ska jag fortsätta gå igenom kläderna och hänga upp dom finaste plaggen som jag inte kommer i (än) för att peppa mig till målet!

Kommentera här: