11:51

Jag fryser sååå mycket. Alla andra går runt i tshirt och här är jag med en tjocktröja och halsduk, skakar fortfarande av kyla. Jag vill bara åka hem och gömma mig i mina sköna filtar framför en film med te. Jag tänker inte så mycket på mat längre, jag ser det liksom inte som något behov längre. Enda anleningen att jag dricker nutrilett i skolan är för att magen inte ska kurra, jag känner mig inte hungrig egentligen, kroppen krigar mot hjärnan ungefär. På kvällen äter jag mat men ser liksom inte någon glädje med det. Att äta är det tråkigaste som finns just nu. Men äta bör man, annars dör man. Behöver energi till plugget också som faktiskt går super bra. Jag har som mål att gå ut med godkänt i alla ämnen men jag får tillbaka betyg som A, B och C. Väldigt sällan jag klarar så lågt som E faktiskt, blir väldigt chockad. Jag tror att jag omedvetet skriver bättre och mer nu när jag bantar. Allt ska liksom vara perfekt, fint och fräscht. Detta var nog det bästa som hänt på senaste tiden. Allt jag gör blir liksom bara helt sjukt bra! Vikten pendlar pågrund av mycket pågrund av vätskan, men är 2 hg från min lägsta vikt (sedan 1 september). Hoppas att jag kommer tillbaka snart och går ner. Känns inte så roligt att blogga för mig egen del och för er när jag bara kämpar med den där dryga vätskan hela tiden!

Kommentera här: