Äckligaste på länge

Jag bestämde mig för att ha en ätardag som planerat idag, jag har vart så mycket fram och tillbaka och ändrat mig hela tiden. Jag kände att jag måste få ha en dag när jag unnar mig för att inte tappa motivationen. Till frukost åt jag en baguette med kaviar. Lunchen blev kycklinggryta och ris. Och sen åt jag en halv marabou (520 kalorier) och en näve chips. Sen mådde jag så fruktansvärt illa. Jag åt lite under dagen för att det skulle vara mer okej att äta onyttigt på kvällen men efter en halv marabou, asså nej, usch vad äckligt det var! Sockret sved i munnen och det smakade inte alls som jag minns det. Suget försvann totalt så det är allt jag ätit idag. Jag förstår verkligen inte varför och hur jag ville äta detta. Usch säger jag bara, hoppas jag minns detta så sockersuget försvinner nu. Ska hålla mig till fettig mat nästa gång. Uhh, ryser av bara tanken, munnen svider fortfarande flera timmar senare! 
 
Jag är glad att jag känner såhär dock. Jag känner mig äntligen mer normal, hade det vart för 2 månader sen hade jag säkert ätit upp 2 marabous på 20 minuter och nu gav jag till och med bort andra halvan! Får ge mig en klapp på axeln, duktig tjej!

Kommentera här: