Dagens vikt och belöning

Imorse visade vågen x3.4 alltså -0,8 sen igår, alltså -1 kg på två dagar. Jag kan inte ens vara glad än, vet inte om det är vätskan som roar sig med att lura mig så jag har faktiskt inte ens känt en liten lycka. Borde väl bli glad oavsett och ha ett hopp om vågenssiffror rör på sig men det har jag inte. Eftersom att det är så lära nästan siffra (x2 kg) så hoppas jag att jag går ner dit inom några dagar, då får jag något slags tecken på att viktnedgången är igång igen. Tidigare har jag också fått en viktplatå på nästa tiotal (x5) alltså om lite mindre än 10 kg och en till platå 5 kg senare. Jag hoppas verkligen att jag slipper de, det här var så sjukt påfrestande!
 
Jag har bestämt mig för att unna mig en navelpercing också, när jag blviit smalare såklart haha.. Sommaren 2016 är det ju egentligen inte speciellt långt kvar till. Men det är tillräckligt långt kvar så man kan fixa och förbättra kroppen. Antagligen kommer jag vara nöjd till sommaren, men jag kommer inte vara helt nöjd. Navelpiercingen kommer jag antagligen fixa om 10 kg eller lite mer eftersom att där är det jobbigast, jag är 99% säker på att jag kommer hamna på en viktplatå och då är det bara motivera med en navelpiercing!
 
Igår åt jag en kycklingsallad med kyckling, pasta, ägg, sallad... något glas juice och kycklinggryta med nudlar. 
 
 

Kommentera här: