Panik av något slag..

Matlusten börjar försvinna rejält, så fort jag äter vanlig mat så mår jag riktigt illa. Igår drack jag två nutrilettshakes, en latte, pasta och köttfärsås och juice. Väldigt små mängder och mådde så dåligt efteråt. Kändes som att allt skulle komma upp igen. Fick väl i mig runt 600 kalorier. Vågen visade +0,1 så jag hoppas det vänder snart för håller jag mig runt dessa siffror som jag har gjort nu ett tag så betyder det att fett har försvunnit och nu är det bara vätska som går upp och ner några hg. 
 
Fick världens stresspanik nu (?), panikångest? Alla ljud omkring mig är så sjukt höga. När jag skriver på datorn så ekar ljudet av klickningarna på tangenterna. Så himla läskigt, jag blir rädd av mig själv.. I ett försök att sätta på en lugn låt för att lugna ner mig så känns det nästan bara värre. Såhär har jag inte haft på länge...
 

Kommentera här: