Gårdagens kalorier och ätardag..?

Jag glömmer borta att blogga märker jag. Maten går bra, det liksom går som en vana nu! Vågen visade minus ett hg. Känns ju lite sådär, men det kommer nog igång snart! Idag har jag vart sockerfri i 25 dagar! Det enda onyttiga jag ätit är väl kebabtallrik och lite alkohol en dag. Sedan har jag ätit pitabröd tre gånger. Jag är super stolt! Från att äta två stora marabou efter varandra på 15 minuter till att vara sockerfri, såååå bra!
 
Jag funderar fram och tillbaka om jag ska ha någon ätardag inom de närmsta veckorna eller inte. Jag har världens sötsug och det har ju kommit lite här och var under de senaste dagarna. Frågan är om det vore bättre att inte ha en ätardag då? Om jag inte äter något sånt så måste ju suget ge upp någon gång, jag tror inte riktigt på att att jag kommer tappa suget efteråt. Eller ja, jag är inte säker. Är väldigt osäker på om jag ska våga, chansen finns ju att jag faller tillbaka. Det spelar inte så stor roll hur mycket kontroll jag har nu, när jag väl äter socker så kan min kropp och hjärna svika mig helt.. Att ha ätardagen på en Söndag skulle ju underlätta men det är ju enkelt att förstår allting ändå. Måste verkligen fundera mer på det här!
 
Igår fick jag i mig kaffe (0), två nutrilettshakes (200), en halv nyttigbar (130 kalorier), ett glas juice (80), pitabröd (200), sallad och lite kebabkött (150). Kan väl avrunada det till 800 kalorier.
  

Kommentera här: