Jag är så himla motiverad!

Idag vet jag knappt vad jag ätit, har inte haft någon matlust så jag har liksom tagit en tugga av varje för att få i mig något. Men i alla fall loka crush, en latte, 1,5 nutrilettshake, nån sked köttfärsås, en baguette med ägg och makrill. Jag hoppas på ett minus imorgon! Det är sista dagen imorgon innan den här månaden är slut och jag vill så gärna ha fler -hg nu. Imorgon har jag dessutom vart sockerfri i en månad! Jag är ganska säker på att jag kommer fortsätta vara det ett tag till framöver, 90% säker.
 
Jag är så stolt över mig själv. Jag förstår inte vad det var för fel förut, hur kunde jag inte bara bestämma mig och inse att jag inte ska leva på skräpmat? Jag brukade klara 2-3 dagar och sen förstörde jag det, nu är det helt ofattbart hur jag kunde ge upp efter så få dagar. Det är inte svårt om man bara bestämmer sig. I början handlar det ju om att ta bort sina ovanor, nu senare har jag märkt att det är svårt att hålla sig ifrån suget när det är brist på något. Om jag inte ätit tillexempel så är jag gryyyyyymt sugen på allt möjligt och är så nära på att ge upp. Men det är långt ifrån så svårt som jag fick för mig att det var, det är kämpigt men när man bara tar sig en funderare så är det inte så himla jobbigt. Det är bara några få dagar av flera månader, nästan ingenting helt enkelt!
 

Kommentera här: