Svårt som fan

Det var mycket svårare att komma tillbaka denna gång. Jag klarade av julen men nu efter nyår blev det tufft. Jag har dragit ner på rökningen enormt och nu finns suget hela tiden. får jag inte röka känner jag mig hungrig och sugen på mat. Så sjukt svårt att hantera bantningen samtidigt som det här med ciggen. Jag tror det var därför jag klarade mig så bra förut, röker jag en cigg så försvinner hungern och suget. Detta är ett rent helvete. Funderade på att kicka igång detta med nutrilett men jag vet inte hur bra det skulle vara just nu. Jag har jävligt svårt att ens överleva dagen med lite mat. Usch, är konstant hungrig och sugen... vågen står på 78.7 så 1 kg ifrån min lägsta vikt sen september som jag nådde dagen innan nyårsfirandet. Chockad att jag ens är kvar på 7an när det är ett monster som styr mig typ. Usch...
 
ska googla fram lite enkla och kalorisnåla recept. Planera upp dagen ich ha en to-do-lista så jag har mindre tid att tänka på mat..
 
1 Ann:

skriven

Är det du på bilden? Du är jättefin!

Kommentera här: