Dryga jävla viktplatå

Hej. Min kropp är så dryg, senaste har vart grymt irriterade för jag går aldrig ner något! Frustrerad att jag vill gråta och skrika rakt ut men det är bara att fortsätta. Ska ge min kropp tre dagar med 1000 kcal om dagen, ger det inget resultat blir det fasta helt enkelt. Jag har gått ner men det är som att ta ett steg fram och två steg bakåt. Jag går upp av ingenting..? Jag har skött mig, ätit nyttigt, ätit väldigt lite i perioder, haft ätardag för att rubba kroppen men det verkar bara vara tid min kropp behöver. Snacka om att motivationen är på botten nu, tillskillnad från sist. Gårdagens kvällsvikt var 80,3 men efter vatten där på kvällen visade vågen 80,7 i imorse. Orkar inte ens dölja och skämmas över min vikt längre så nu tänker jag uppdatera varje dag om vikten, förberedd dig på ett jävla tjat. 
 
Dagens intag är hittills kaffe, sockerfri energidricka, chiapudding med nyttig yoghurt samt vatten med blåbär, jordgubbar och massa citron. Ska leva på fun light och cigg fram till kvällsmaten som blir en sallad tror jag. Är så sjukt imponerad av folk som bantar och inte röker. Vad gör man då för att hålla suget och hungern borta..? Bättre självkontroll kanske, min enda utväg är ciggen och det funkar verkligen. aja, uppdaterar nog ikväll om kvällsvikten och imorgon om morgonvikten. Tjat tjat tjat. 

Kommentera här: