Jag vet inte ens själv

Jag har helt glömt att anteckna och räkna antal sockerfria dagar, jag har väl inte rört något socker under tiden? Inte vad jag kommer ihåg i alla fall haha... Då lär det gått 3 veckor ungefär? Tiden går så fort! Jag kom en på sak som gjorde mig ganska chockad. Tidigare gånger när jag bantat har hetsätning vart ett stort problem! Nu har jag däremot inte känt av det alls, bara sug efter godis och liknande men jag har inte råkat ut för en enda hetsomgång sedan September!!
 
Vågen pendlar precis som vätskan i min kropp gör, den står på 79.7 idag och jag kan inte vara mer irriterad. Jag hoppas verkligen det bara rinner av så jag kan fortsätta vara motiverad, nu är det så tråkigt för jag har ingen aning om jag äter rätt för min kropp liksom. Om jag väger mig varje morgon så ser jag hur min kropp reagerat på det jag ätit. Jag var och är fortfarande otroligt stressad, jag undrar lite hur kroppen reagerar då...? Hur som helst så knapprar jag nu tabletter med biverkningen "Ökad aptit", det är alltid fucking ökad aptit, blir så trött på det där?! Herregud vilket rörigt inlägg

Kommentera här: