Tufft

Jag har inte gett upp utan jag kämpar fortfarande. Vikten har inte velat släppa men det kom igång lite sist jag vägde mig. Jag har så mycket annat i fokus just nu att jag inte tänker på maten och att uppdatera här utan jag försöker få tiden att gå och på det sättet äter jag mindre. Jag har inte tillgång till en våg knappt eftersom den är hemma och där kan jag inte vara just nu. Jag lever just nu i en väska men förhoppningsvis löser det sig snart.. jag köper ingen mat alls utan lever på vad som finns i kylskåpet så det är inte den bästa maten men eftersom jag knappt äter så är det lugnt. Ibland är livet tufft. om ett par dagar ska jag på ett möte så då måste jag packa väskan och åka tillbaka till min hemstad. Jag hoppas jag får ett jobb snart så jag kan flytta till en egen lägenhet så jag äntligen kan känna mig hemma och slippa leva i en väska. Har ständigt ångest och stress, så himla jobbigt. 
 
Tänkte bara uppdatera lite fort så skriver jag så fort jag kan igen, kanske med en viktupdate. 

Kommentera här: