Bilder då VS bilder nu

Dessa före bilder är inte från första September när jag började gå ner i vikt utan kanske en månad efteråt! Blev riktigt chockad när jag såg hur stor skillnad det blivit! Nu har jag blivit så sjukt motiverad att fortsätta kämpa till 60 kg, då kommer jag ha ett BMI på 20,8! Cirka 18-19 kg kvar tills dess, ser jag för smal ut så kommer målvikten flyttas till en högre vikt. Det är så skönt att se smalare ut än vad vikten säger men jag vill samtidigt nå en vikt jag är stolt över. Hjärnan blir så konstig haha.. Börjar känna mig mer och mer nöjd faktiskt, jag kan tänka mig vara nöjd om 10 kg så får se hur det blir helt enkelt!
 
1 leso:

skriven

Vem är du på bilderna är ju inte samma ben ?

Svar: Det är samma ben, mindre fett gör stor skillnad ;)
Pssst... If you can dream it, you can do it.

Kommentera här: