Jävla kropp

Känns så himla tråkigt att uppdatera när vågen inte rör sig och vätskan pendlar upp och ner. Eftersom jag nu stått på nästan samma vikt hur länge som helst (känns det som) så har jag blivit van vid min spegelbild och tycker nästan jag är lika fet som jag var i början av September. Efter att jag mått dåligt så sjukt länge lät jag mig äta godis en dag under helgen, vågen visade bra siffror, det var som att jag inte ens ätit det. Sen drack jag vatten och så visade vågen mycket igen. Vätskan liksom vägrar lämna min kropp som det normalt ska göra. Det samlar på sig i alla mina kroppsdelar, sen släpper allt lite i tag under dagen men sen samlas det nytt mot kvällen och fortsätter så dagen efter innan det släpper igen. Sen går det om och om sådär igen. Jag vet inte alls vad jag väger egentligen längre, jag är ständigt svullen. 
 
Jag ska äta allt tills januari sa min läkare då vi kommer gå igenom vad jag ätit under de dagar jag blivit svullen. Jag börjar fundera på kolhydrater eller att kroppen har problem med att få ut vätska och slagg. Mysigt! Jag vill testa ta bort alla kolhydrater under några dagar men det är så svårt när jag äter vegetariskt/veganskt. Recept jag använder mig av innehåller ofta potatis i olika biffar och liknande. Jag använde kolhydrater för att få upp kaloriintaget, annars skulle jag hamnade på 500 kcal bara och jag behöver mer energi för att orka med allt runt om. Jag tycker det är svårt att äta för mycket kalorier på vegetarisk/veganskkost vilket är otroligt skönt!
 
Är så sjukt trött på att skriva om detta och ni är nog lika trötta på att läsa om det så jag ska sluta gnälla nu. Jag får fortsätta knappra piller och hoppas på att vätskan rinner av under dagen och inte läggs på mot kvällen igen! Jag kan inte spara bilder på min dator så här får ni två favoriter i repris!
 


Kommentera här: