Läkaren

Efter ett samtal med min läkare så får jag lägga min plan på is, jag måste nämnligen testa äta ALLT för att se vilka produkter min kropp reagerar på. Jag åt lite chokladboll så mitt sockerförbud är brutet men nu blir det inget mer förrän jul och nyår, det var tyvärr det enda sättet jag kunde testa kroppen då jag måste upprepade gånger äta samma sak för att se så det är rätt produkt jag blivit svullen av. Socker har inte vart något problem men det har däremot bröd eller flingor som jag åt igår. Jag är svullen och vågen visade plus, nu måste jag alltså upprepa detta och se om det är båda som påverkar min kropp eller om det bara är ett av dom... Jag vill inte äta varken bröd eller flingor, det är inte ens speciellt gott... Aja, mina planer är förstörda så nu ska jag göra allt jag orkar för att inte falla ihop. Jag ska äta bra saker idag och fortsätta knappra tabletter och se om vätskan släpper.. 
 
Snart kommer jag handla min egna mat och det finns alltså ingen annan än mig själv som kan förstöra. Jag ska bara köpa bra saker och fixa matlådor så jag går ner i vikt snabbt. Rörigt inlägg, det är aldrig bra att skriva några sekunder efter man vaknat hahaha...

Kommentera här: