Minus och ingen hets!

Godmorgon. Idag stog vågen på 79.0 vilket betyder att jag antagligen kommer ner på 78,x imorgon. Jag var nere där en sväng men tror det berodde på vätskebrist. Biverkningar på tabletterna jag äter är ökad aptit, det känns lite jobbigt att ha ett gift i kroppen som vill styra. Jag är egentligen emot tabletter (om det inte är livsnödvändigt såklart) så att behöva knapra dessa känns inte helt okej. Men tur nog blir detta en övning för mig! Målet jag har i matväg är att äta efter vad kroppen skriker om och inte äta något pågrund av suget. Anledningen till att man äter är ju för att få i sig det kroppen behöver och inget annat skit. Jag vill verkligen äta för näringens skull så det kunde inte vara ett bättre tillfälle! Hittills har jag klarat mig ganska bra!

Det känna helt sjukt att jag inte har hetsat en enda gång sedan starten i September då det var ett problem tidigare. Jag känner inget sug efter en hetsrunda och har faktiskt inte haft en tanke på det förrän jag läste på någon annan blogg att hon hetsat och spytt upp det. Jag är så stolt över mig själv som kommit ifrån det beteendet!!! 

Nu ska jag bada klart och kolla på lite fetmaprogram!

Kommentera här: