Puuuuuh

Jag hade en del vätska i kroppen som tur är, det förklarade varför vågen visade plus! Idag visade vågen 78.8 kg så jag gick ner mer än 1 kg på ett dygn i princip. Nu är jag 8.9 kg ifrån 6an och det känns helt sjukt! Jag vet inte alls vad min målvikt är längre, min kropp ändras så mycket på så kort tid. När jag ligger ner så blir höftbenen som handtag och revbenen känns så sjukt tydligt. Mitt mål är inte att se ut som ett skelett.. Det finns fördelar och nackdelar med att se ut att väga mindre än vad jag gör. Jag har fortfarande ett överviktigt BMI men jag ser ut att ha ett underviktigt BMI när jag ligger ner. Mina revben mot ryggen har börjat bli väldigt tydliga, mina lår börjar gå åt rätt håll, magen blir plattare och smalare för varje dag som går. Armarna däremot är lika tjocka som vanligt. Mitt ansikte börjar ta form och blir mer insjunket. Jag är rädd att se sjuk ut om jag väger 60 kg, det är hela 18.9 kg kvar till dess, hur kommer jag då se ut?! 
 
Målet får stå på 65 bara för att jag ska ha något att kämpa mot just nu, sen får jag helt enkelt se! Jag får på mig en del kläder i S och 36 trots att vikten säger att jag är överviktig haha! Klänningarna jag köpt i S som jag planerade att ha i sommar börjar inte sitta lika tight längre. Tänk om dom blir hängiga? Låter helt sjukt att jag skulle behöva ha XS?! Till och med dom som satt på tok för tight för att jag skulle kunna dra på mig dom snabbt sitter nu perfekt, dom är till och med lite lösa i midjan. Jag har i alla fall 6.8 kg till ett normalviktigt BMI så 75 (3.8 kg kvar) blir mitt första delmål och 72 (6.8 kg kvar) blir mitt andra. Nu ska jag satsa allt så får jag se vad jag hamnar på dagen innan julafton!
 

Kommentera här: