Upprörd och fnattvåg..?

Allt tjat om att jag borde börja träna från min omgivning tar kål på mig. Det är klart som fan jag vet att jag måste börja träna, bränna bort fett, få upp konditionen och träna upp mina muskler igen. Jag är fullt medveten om det, jag förstår inte vad det är som gör att människor inte förstår det? Blir så triggad. Jag har snart gått ner 15 kg och jag börjar bli ganska nöjd, jag ser liksom inte tjock ut (trodde jag). "Du som vill minska i omkrets", nej inte speciellt mycket faktiskt.. Jag vill tighta till min kropp och få den snyggare MESTADELS MED muskler. Men tack för ärligheten antar jag...? Aldrig förstått varför människor ska lägga sig i någon annans resa mot sin EGNA drömkropp?! Det är såååå stor skillnad på stöd och att trycka ner personen. Jag har inte fått en enda kommentar om att jag blivit mindre trots mina snart -15 kg utan det ökar istället på "du borde..... för du vill minska i omkrets". Är det DU som vill att jag ska minska i omkrets eller är det jag..? Jag blir så fruktansvärt upprörd.
 
Hur som helst, vågen verkar fått fnatt, sen visade först 79.3 och efter en halvtimme 78.3 och 79.7. Frågan är om det handlar om batteriet eller är vågen faktiskt är kass.. Jag får testa imorgon med och sedan byta batteri om problemet är kvar. Annars blir det tyvärr att säga adjö till min lilla bettan ♥. Jag har ingen ork att hitta motiverande bilder just nu så det blir så himla tråkigt men men...

Kommentera här: