-10 kg snart

Fram till Juni 2016 kan jag hinna gå ner 16 kg och jag går ner ungefär 0,5 kg per vecka som är en normal viktnedgång. Nu kommer ju jag kämpa för att gå ner mer än så per vecka men jag kan lika gärna räka så eftersom att jag antagligen kommer stå stilla några veckor, har någon ätardag och sådär! 
 
Idag stod vågen på den lägsta siffra sen starten i September och nu har jag bara 0,9 kg tills jag kan säga att jag gått ner 10 kg sen 1 September! Det här lär jag lätt fixa till Söndag eller i alla fall vara precis på gränsen. Motivationen bara minskat hela tiden, jag har liksom inte kollat bakåt. Jag hade en tanke om 10 kg, men trodde aldrig jag var så nära! Jag har följt mitt matschema som är nutrilett, latte och sallad. Jag tröttnar aldrig, mums! Jag vart förresten sådär besatt-sugen på godis igår, jag åt då 4 minitomater och sen var suget nästan helt borta! Aja, nu har jag bråttom. Hörs senare eller imorgon!
1 Think Thin:

skriven

Duktiga du! Hejja Hejja! 10 kg är så grymt bra jobbat! :D

Kommentera här: