Gårdagens matintag

Idag stog vågen kvar på x1,0! Förut vart jag ledsen när vågen inte visade minus, men det är ju inte möjligt.. Nu väger jag alltså x1,0 vilket betyder att gårdagens vikt inte bara handlar om vätskebrist, ibland visar vågen fiiiina siffror men så fort man dricker ett glas vatten så visar det plus dagen efter. Jag är dock vätskefylld idag.. Igår åt/drack jag en latte, hemmagjorda mini"pizza" med sallad, juice (endast gjord på bara frukt!!) och nötter. Trots att jag skulle undvika både salt och kolhydrater så fick jag i mig mini"pizza" och nötter. Får helt enkelt köra på idag istället. 
 
Jag funderar på vad jag ska äta senare ikväll och jag funderar starkt på att laga myckeeet så jag kan göra matlådor med olika maträtter där portionerna är fixade direkt. Det blir så mycket enklare sen om sötsug/hetssug eller liknande skullle komma. Ska nog satsa på vegetariskt med lite salt. Kikärtsgryta med ris och vegobiffar med couscous. Nu måste jag upp, hörs senare!
 

Kommentera här: