Klarade månadensmålvikt!

Min kropp är verkligen helt rubbad. Mensen brukade komma samma tidpunkt och datum varje månad men nu kommer den som den vill eller ja, låter bli helt enkelt. Nu kom den tidigt med mensvärk från helvetet också, vilket jag inte haft förut?! Det brukar gå över en timme efter start men idag vaknade jag med världens kramper och det känns som att jag både kommer spy och gråta. Är det ens möjligt det här? Jag vet att den kan bli rubbad och inte komma som den brukar os.v. Men värken, låter så himla konstigt?!
 
Idag visade vågen siffrorna som chockade lugnet ur mig. Jag verkligen hoppade till, gick av vågen och gick på igen. Samma sak igen, chockad, gå av och gå på. Jag har gått ner 0,5 kg sen igår och nu är jag nere på nästa tiotal!!!!!!!! Jag räknade med att nå denna vikt på Onsdag/Torsdag men shit vad snabbt det gick, det är ju bara Tisdag!!! Nu gäller det att fortsätta kämpa och inte ge upp! Jag lovade ju att skriva ut vikten när jag kom på denna vikt så det får jag väl göra. Startvikt den 1 September: 91,2 Kg. Dagens vikt: 79,8 Kg. Jag har gått från 9an till 7an, det känns så fantastiskt! 
1 Think Thin:

skriven

Såååå grymt bra jobbat! Duktiga du! :D Hejja Hejja, en riktigt stor inspiration! Kram

Kommentera här: