Trött på livet typ

Vågen pendlar upp och ner. Det går från lite vätska till att ha en hel sjö innanför huden äckligt nog. Imorse stog vågen på +1 kg från den vikt jag hade den 7e så vätskan håller kanske på att lägga sig men det trodde jag i förrigår med. Jag ska väl ta tummen ur och boka en tid hos läkaren, jag står verkligen inte ut längre. Jag känner ingen glädje att äta bra för vätskan smyger sig på och ändrar vikten så jag vet aldrig om jag gått ner eller inte (förut efter ett tag såklart). Ena dagen är jag uttorkad, andra är jag en pool med hud oavsett hur mycket/lite jag dricker. Åhhhh, jag känner ingen glädje alls när vågen visar minus längre eftersom att nästa dag kan den visa +5 kg. Mår så fruktansvärt dåligt.
 
Så nu då, har jag ätit bra? Har jag gått ner? Är jag mycket vätskefylld? Svaret blir jag vet inte på alla dessa frågor. Jag tror att jag ätit bra, jag tror inte jag gått ner, jag är nog vätskefylld. Jag vet ingenting, jag är så van nu att jag inte orkar bry mig. Maten har ingenting med vätskenivån tror jag, så jag kanske har gått ner i fett? Det vet jag i och för sig inte eftersom att vågen visar plus. Aja, vi får höras senare med ett lite gladare inlägg förhoppningsvis!

Kommentera här: