Det går bra nu!

Imose visade vågen -1 kg ifrån igår. Jag åt ganska mycket (tror jag) så vart väldigt chockad. Hur glad som helst! Nu är jag 4,4 kg ifrån en nu tiotalssiffra och då kan jag ändligen skriva ut vikten här! Imorgon blir det nog inget minus då kvällsvikten var ganska hög men helgen kommer nog gå super bra, det blir ingen ätardag. Jag känner mig stark och motiverad så då känns det onödigt att äta mer än vanligt!
 
Jag är så motiverad, börjat kolla på möbler till lägenheten. Om inte alls länge är det ju dags att leta efter någon som vi kan flytta in i! Det motiverar liksom från två håll. Att vara smal och att ha det fint. Känner mig pepp på att äta nyttigt när det är fint och känner mig på pepp på att ha det fint när jag går ner i vikt! När jag flyttat hemifrån så är det bara vi som kommer handla mat, då kommer det säkert gå super bra att gå ner i vikt! 
 

Kommentera här: