Humörssvängningar och mer minus!

Trots att jag åt choklad så visade vågen xx,9kg så nu är jag på en ny siffra! Jag gick ner 4 hg, jag åt inte så mycket igår men mer än vad jag brukar. Kanske var det vad min kropp behövde. Men nu är det tillbaka till verkligheten, idag ska jag äta nutrilett och en måltid igen. 
 
Mitt humör är så upp och ner, blir nästan rädd för mig själv. Humörssvängningar så det duger och blir över. Igår låg jag i sängen och stirrade upp i taket. Jag kände mig så sjukt ensam, som att jag var värdelös och att ingen ville prata med mig. Men jag låg liksom med min ringande mobil i handen, hörde min familj i det andra rummet och vänner som väntar på att jag ska höra av mig. Vad är mitt problem egentligen?! Det finns många människor som har det tufft och där ligger jag och tycker synd om mig själv av ingen anledning alls. Så skrattretande och patetiskt. Men jag antar att man blir lite konstig av självsvält haha.. 
 
Jag känner mig i alla fall smal idag, magen är platt och ja, jag känner mig mer trygg i mig själv. Nu har jag 4 kg kvar till jag skriver ut vikten istället för 4,4 kg. Känns bra! Jag börjar redan få lite "Vad smal du blivit!"-kommentarer, känns underbart att vara på gång!

Kommentera här: