Motivationen är på topp - minskade mått!

Vågen visade +0,2 igår men nu är jag nere på min lägsta vikt sedan jag började 1 September igen. 
 
Jag kom på att jag skrivit upp mina start mått, jag har 12 stycken ställen jag mäter mig på. Överarmen, underarmen, handleden, under byst, midja, magputet, höfterna, stuss, låret högst upp, låret i mitten, ovanför knät och smalbenet. Jag tog alla dessa vanliga ställen man brukar mäta på sig på och sedan la jag till de ställen jag vet att jag tappar fett på först. Från 1 September till idag, 10 Oktober har jag tappat 39,1 cm sammanlagt på alla dessa ställen jag skrev över! I mitten av låret tappade jag 6,6 cm, över knät tappade jag 2,2 cm, matputet är nu 4,3 cm mindre och min midja har krymt 8 cm!!!
 
Jag har alltså tappat 39,1 cm runt kroppen och gått ner 6,9 kg på 1 månad och 10 dagar! Bh:arna börjar sitta för löst runt om (det är inte så konstigt, jag har tappat hela 5 cm under bysten!) och kärlekshandtagen har försvunnit lite (2,8 cm!). Nu är jag rejält motiverad!
 

Kommentera här: