7 September

Idag har jag ätit två knäckemackor med ägg till frukost och en latte, lunch blev en knäckemacka med leverpastej och saltgurka till lunch. Till kvällsmat åt jag lite pasta med kycklinggryta, fick världens magkramp så åt en tredjedel av den lilla portionen jag tagit. Det har förresten blivit super mycket bättre med sockerberoendet! Jag känner inte längre att jag MÅSTE ha choklad, jag känner mig sugen men det är liksom inte ens svårt att låta bli. Nu är det nog 1 vecka sedan jag åt godis os.v. 
 
Mina planer för dagen gick inte som planerat, jag skulle egentligen gått två promenader och dricka nutrilett men jag kände mig bara sjukare och sjukare så slutade istället med en sjukanmälan och jag vart sängliggandes hela dagen.. Nej men hur som helst, jag är så stolt över mig själv att jag klarade den här helgen så bra som jag gjorde! Den här gången ska jag nå mitt mål, jag ska inte gå upp igen och min dröm ska bli sann!
 
Det här är nog min drömkropp, såååå perfekt!
 

Kommentera här: