Allt går som planerat

Idag har matplanerna gått super bra! Jag har ätit en macka med banan (Euw, fick något konstigt megasug från ingenstans?!), kebabkött och sallad och vindruvor. Sedan drack jag en latte, loka och energidricka för att piggna till. Abstinensen efter socker börjar kännas rejält nu med huvudvärken och sådär. Men jag måste bara skriva att guuuud vilken energi jag har från ingenstans. Är så pepp på allt, vill städa och fixa hela dagarna långa. Det är så ovanligt för en latmask som mig, men jag klagar inte. 
 
Imorgon ska jag försöka klara mig utan att äta frukost eller nutrilett, får helt enkelt leva på loka och energidricka, sedan blir det två promenader på det också. Herregud, jag är så trött men har så mycket energi på samma gång. Vet knappt vad jag skriver, men vi hörs imorgon! Godnatt

Kommentera här: