Kämpa!

Hallå! Designen förstördes av någon konstig anledning, då blev inläggen också lidande. Men då kan jag lika gärna passa på att börja rent och fint. Mina mål för idag är att max dricka tre nutrilettshakes (110x3 kcal) och äta en matmåltid. Och försöka få mig 2 liter vätska på det också. Är så dålig på att dricka vatten, uuuh.. Idag är det dessutom dag två för mig, jag håller på att bli av med mitt sockerberoende. Min ätar-dag är 1 Oktober så nu jäklar! 
 
Hittills har jag druckit 1 nutrilett choklad. Jag kör lite på det att jag vill vänta så länge jag kan på att äta, på så sätt kanske jag äter något mål mindre än planerat. Min dator gick sönder förresten så därför kommer det inte upp så mycket bilder på alla fina thinspobilder jag sparade :( Blir lite gamla istället. Men nu ska jag råplugga så uppdaterar jag senare idag!
 
 

Kommentera här: