så mycket motivation

Halloj. Vikten står stadigt men nu är jag igång igen. Tävlar mot en kompis så nu är jag mer peppad än nånsin, vill inte förlora bara för att jag är fet haha.. Det är nog en sån här spark i arslet jag behöver! Jag är så himla rädd för att äta nu pga svullnaden som jag inte riktigt vet vad det beror på än, läkaren tog upp att det finns en möjlighet till glutenkänslighet så det var inget fel med mina njurar! Snart är det sommar och snart kanske jag ska åka iväg lite spontant och träffa en vän, han såg mig sist för typ 5 år sen. Känns så pinsamt att jag var så smal på den tiden och paniken att han inte kommer känna igen mig under allt fett finns haha..
 
Jag slutade även dricka kaffe under ett par månader för rädslan av koffein som förstör kroppen men att bli smal är ju värt det. Kaffe är typ det som får bort mitt sug på godis och mat så jag får helt enkelt börja med det igen. Är inne på min andra kopp och fy fan så gott!! Har så mycket att kämpa för så nu är motivationen på topp, maten blir väldigt begränsad nu pga rädslan av svullnaden. Nyttig, fräsch och bra mat är det enda som ska vara i min kropp, sen undantaget för kaffe och light produkter. Mått och vikt är ner skrivet så får uppdatera med det nästa vecka, hoppas på stor förändring!

Kommentera här: